2014. december 3., szerda

Back To Life, pt. I.

Baromi sokat gondolkozom, hogy mi a fenét lehetne csinálni ezzel a felülettel. Annyira vesznihagyni nem akarom, annak ellnére sem, hogy van kb. havi 5 olvasó (miért is lenne több, fél éve nem került ide semmi), úgyhogy maradjunk annyiban, hogy semmit sem fogok túlgondolni, nem fogok túl sok időt belefektetni (nem is tudok, van munkám elég). A divatvilágtól teljesen eltávolodtam (bár mélyebben sosem foglalkoztam vele, annak pedig a gondolatától is kiver a víz, hogy divatbemutatókra járjak és frenchise-üzletek akcióiról írjak).

Ami biztos: lesz webshop (nem most, majd), szigorúan a blog stílusához (azaz hozzám, haha) közelálló holmikkal, meg inkább zenés dolgok, személyesebb élmények.

Például arról sem meséltem, hogy voltam Berlin Atonalon augusztusban és Krakkóban Unsound Festivalon októberben, ott már másodszorra, és megint nem bántam meg, nagyon nem. Krakkónak irtó jól áll az ősz, meg persze a fesztiválnak is, amit el sem tudnék képzelni más évszakban. A nappal tavasz, éjszaka tél időjárás idén is megvolt.

Van pár szar instagramos képem mindkét eseményről, inkább csak nekem emlékek, meg ezekre el kell menni, de tényleg. Klikk a linkekre a képek alatt.

Unsound Festival - The Dream

Carter Tutti Void

Rrose

Lee Gamble

Powellt a népnek!

Klub Feniks

Klub Feniks

Berlin Atonal


UF (Samuel Kerridge and OAKE)

Dasha Rush

Cabaret Voltaire

Dalhous
Source Direct

Maga a Pokol, komolyan

Dr. Caligari!





Szóval így. Leszek még.






Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...